Sider

fredag 7. april 2017

Oslo tur

Laget av: Frida Hermanseter

Hei alle sammen. Den 31. mars var vi på klasse tur til Oslo. Vi var på museet for samtidskunst og så på fotoutstillingen Snap. Det var mange interessante bilder der som jeg måtte tenke litt over før jeg skjønte hva bilde prøvde å si. Noen forsto jeg ikke helt meningen med, andre bilder forsto jeg etterhvert. Jeg likte utstillingen, og lærte også en del om foto som kunst mens jeg var der. Etter på gikk vi til WILLAS og så en utstilling kalt Floating in the air. Dette var det jeg likte best med hele turen. Hvert eneste bilde var interessante å se på og fikk meg virkelig til å tenke. Det var brukt løsninger i bildene som jeg aldri har tenkt på en gang. Jeg elsket denne utstillingen. Det var den beste fotoutstillingen jeg noen gang har vært på. Denne turen var veldig lærerik for meg. Jeg lærte meg en del om kunstfoto og ulike teknikker for å skape det uttrykket du vil ha. Jeg håper vi kan dra på flere klasseturer som dette i løpet av neste skoleår. Snakkes senere. Ha det bra så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar