Sider

mandag 23. november 2015

Moodboard

Laget av Frida Hermanseter

Hei alle sammen! Nå er det ikke så alt for lenge igjen av 2015 så vi har fått i oppgave å lage en kalender for 2016. Men før vi begynte med kalenderen skulle vi lage et moodboard med inspirasjon. Dette er da mitt moodboard. Min ide er at jeg skal lage kalenderen min litt som en kritt tavle. For hver måned så skal jeg skrive en setning fra en sang jeg syns representer den måneden og så skal jeg tegne et lite symbol på tavlen som også representer måneden og sangen. Jeg kan ta et eksempel for jeg har allerede tenkt ut Desember. Jeg skal ha en tavle grønn bakgrunn og skrive All I want for Christmas is jo i hvitt så det ser ut som det er skrevet med kritt. Så skal jeg ha en liten tegning av et juletre ved siden av. Kanskje pynte sidene litt mer ;-) Jeg tror denne kalenderen kan bli kjempe fin og gleder meg til å se resultatet. Ha det bra så lenge. Snakkes senere.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar