Sider

onsdag 11. november 2015

Selfie

Laget av Frida Amalie Hermanseter

Denne uken hadde vi temaet selfie i pfo. Et tema jeg har ventet på ganske lenge. Jeg hadde noen tanker om hva jeg vil si meg bildet. Overskriften er Du vet kun halve historien. Når jeg tok bildet så hadde jeg håret foran halve ansiktet og så bort for å få fram en litt mystisk, trist og seriøs stemning. For å få denne stemningen fram enda tydeligere så valgte jeg et litt blått filter. Jeg valgte denne stemningen og settingen fordi det er en del ting folk ikke vet om meg. Jeg kan virke glad og morsom hele tiden, men jeg kan trist og innadvendt. Av og til ønsker jeg ingen kontakt andre og derfor ser jeg bort. Grunnen til at jeg forteller dere dette er fordi det er viktig for å få fram budskapet i bildet. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Snakkes senere. Ha det bra så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar